Det ska bort.

Idag har jag ätit ganska bra. Åt frukost på café idag så det blev en yoghurt med nyttig müsli och frukt. Skulle dock tippa på omkring 250 kcal.. Sen har jag ätit lite och bra hela dagen, så det känns okej.
Här är matschemat som jag ska köra på den här veckan och se om det hjälper.
Frukost: Ett kokt ägg (85 kcal)
Lunch: Rivna morötter (40 kcal), hackad kål (40 kcal), sallad. Eventuellt lite bönor om jag är jättehungrig någon dag. (160 kcal, om man räknar med bönorna)
Mellis: En frukt (omkring 100 kcal)eller en Skyr. Skyr innehåller 120kcal och är såååå mättande. (120 kcal)
Middag: En burk Keso mini (175 kcal) med en quornfile (63 kcal)/tonfisk (110 kcal)/kräftstjärtar (90kcal)
Snack (i värsta fall, typ om man ser på film): En frukt, typ grapefrukt (45 kcal)
Totalt: 673 kcal
Sen kommer jag promenera minst en timme per dag samt gå till gymet typ 3 ggr i veckan. Vad tror ni? Låter det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0