Den där livsfarliga bästisen Alkohol..

Juste, jag kanske borde säga att jag försöker dricka så sällan det går. Helst av allt skulle jag i princip vilja vara full konstant. Leva i en snurrande värld och fly från verkligheten. Men jag kan inte. Det är för mycket kalorier i alkohol för mig. Det är inte acceptabelt.

Tänkte skriva en lista på "bra" saker att dricka om man ska festa. Någon som skulle vilja se en sån?! Ni kanske själva har något bra tips ni vill dela med er av? Har precis listat ut en grym, kalorisnål fylla btw hehe...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaag vill veta jättegärna :D skulle va intressant!

och tack för din kommentar, har gått ner ungefär 9kg sedan november månad.. Önskar det gick fortare bara! xx

2012-04-01 @ 08:28:54
URL: http://dontwanttobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0