Det värker i magen. På alla sätt och vis.

Började dagen med en powerwalk på 45 minuter. Nu har jag ätit havregrynsgröt och 30 g nötter och frön. Är så mätt. Hoppas jag håller mig mätt så kan jag bara äta lite keso eller någonting senare. Middag någonting med tonfisk?!

Han jag gillar verkar inte kunna släppa mig. Kontaktar mig hela tiden och frågar vad jag gör. Självklart blir jag glad men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill ju så gärna ha honom, men han har tydligt sagt att vi bara ska vara vänner. Varför river han sönder mitt hjärta om och om igen?


Kommentarer
Postat av: Olle

Har kollat igenom hela nu, bra tycker jag :)

Det verkar lite jobbigt med den där killen, han måste väl ändå förstå att det är svårt för dig att bara vara vänner sådär om du hela tiden har velat nåt annat.

2012-03-31 @ 13:10:28
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0