Hurts from the bottom.

Idag är dagen. Ingen speciell anledning egentligen. Man måste bara börja någonstans tror jag. Ingenting att planera, utan bara sluta. Sluta leva uppslukad av sitt egna fett. Jag ska lyckas.
Jag känner mig tjock. Fettet är överallt. Inte bara det att jag känner mig fet i min kropp som gör att jag vill gå ner i vikt. Det är så att andra tycker jag är tjock. Jag är för tjock för att leva.
Det är därför jag inte får killen jag vill ha. Han tycker jag är tjock och ful.
Om ett par månader händer en viktig sak då jag måste vara smal.
Smalare en smalast.
Men jag behöver bli smal långt innan dess också såklart.
Jag ska väga ett kilo mindre på fredag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår hur du känner :(

hur lång är du och vad vll du väga? lång väg att gå? kram

2012-03-31 @ 12:44:20
URL: http://dontwanttobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0